پله پله تا انسانیت

اصول زندگی و کار

پله پله تا انسانیت

اصول زندگی و کار

برای رسیدن به هدف غائی، نیاز به اصولی است که البته ابزار این اصول به تعداد انسانها تعدد دارد.
اخلاق مداری اصولی دارد و صرفا به ناراحتی و خوشحالی مخاطب بستگی ندارد، در مسیر انسانیت و بزرگمنشی رعایت مواردی چون شناخت انسانیت، کنترل خشم، مدیریت استرس، مدیریت زمان، شناخت روشهای تصمیم گیری، شناخت روش های حل مسئله،شناخت تیپ های شخصیتی، شناخت گستره ی استعدادهای شخصی، شناخت انگیزه های شخصی، شناخت خود و در نهایت کنترل و تمرین و پالایش عملکرد در ادوار مختلف ضروری است.
پس از روتین شدنِ فرآیندِ شناخت و عمل به آن، این انسان آماده و حاصلخیز برای هر نوع بذرِ زندگی و برداشتِ مثبتِ آن میشود.

متن آهنگ تیتراژ فیلم دلدادگان (تابستان 1397)، خواننده: محمد اصفهانی

هوامو نداشتی، هوایی شدم       چه کابوس بی انتهایی شدم

نگاهت منو زیر و رو میکنه      منو با دلم روبرو میکنه
منو دستِ بسته تو و قلب خسته    که هرکی رسیده یه جاشو شکسته
ولی حُسنِ عاشق به دیوونگیشه    یوقتایی کوهم دلش ابری میشه
ابری شو خاطره هاتو ببار           بارون شو یاد من عشق و بیار
من میرسم به تو آخر کار             بارون ببار
من بی قرار توام     بیقرار           بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مثل ابر بهار              بارون ببار
**پریشونم امااااا پریشونترم کن      فقط از تو میخوام یکم باورم کن
هوام از نفسهات داره جون میگیره   نفس میکشم تا خیالت نمیره
ابری شو خاطره هاتو ببار           بارون شو یاد من عشقو بیار
من میرسم به تو آخر کار            بارون بباااااار
من بی قرار توام    بیقرار            بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مثل ابر بهار               بارون ببااااااااااااااااااااار

دانلود آهنگ

نظرات  (۹)

I like it 😍😍😍😍😍
پاسخ:
so well

عالی بود اهنگ احساسی به این میگن 😢من خیلی دوست داشتم شما استوره هستید😍😍😍😍

پاسخ:

انسانهای احساسی انسانهای رویا پرداز و موفقی خواهند بود، امیدوارم راه موفقیتتون رو پیدا کرده باشید و پر از حس زیبا باشید.

اگر هم پیدا نکردید، مطمئنا به زودی راهِ اختصاصیِ خودتون رو با افکاری نظم بندی شده پیدا خواهید کرد.

مرسی از نظرِ خوبتون.

این آهنگ کار بسیار خاصی است .هیچ کسی از خوانندگان کشور در پاپ به گرد دکتر هم نمی رسند. 

پاسخ:

انشاءالله ایشون و تمام طرفداران و همچنین منتقدینشون موفق و پیروز باشن.

تشکر میکنم از نظر شما دوست گرامی.

فوق العاده استتتتت😍😍😍

پاسخ:
شما هم مسلما شبیه حس زیباتونید 😊 .

موفق و پیروز باشید.

خیلی آهنگ زیبا و احساسی است،چون داره زندگی امیر و ارغوان رو بیان میکنه😍😍😙😙

پاسخ:
امیر و ارغوان، شما هم که ارغوان!

امیدوارم زندگیتون پر از شادی باشه و از داستانها برای خودتون زندگی نسازید، از زندگی و عشق و محبتتون برای دیگران الگو بسازید.

تفکراتتون پر از موفقیت.

عالی خیلی بی نظیره

پاسخ:
حس زیباتونه که بینظیره 😊 

آهنگ خیلییییی بی نظیریه خدا به شما سلامتی بده

من عاشق سریال دلدادگان هستم و تیتراژ پایانیش

رو خیلییی دوست دارم.😍🥰

پاسخ:
;) سلامت بمونید. لحظاتتون زیبا

تحساسییییییی

پاسخ:
;))

من عاشق این آهنگ هستم خییییلللللیییی احساسی هست ممنون از شما 

پاسخ:
سلامت و موفق باشید.

;))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی